---
title: ״לשחרר את החטופים בכל מחיר״!
author: אודי בן חמו
date: 2023-10-24
url: https://www.solelim-derech.co.il/security/929
---

# ״לשחרר את החטופים בכל מחיר״!

<p>זו סוגיה עדינה מאוד ו״אל תדון אדם עד שתגיע למקומו״ אבל מן הראוי לעסוק בסוגיה מבחינה עקרונית.<br />
<strong>יש לנו מחוייבות יהודית, ציונית ואנושית אדירה לשחרור כל החטופים.</strong><br />
מישהו יכול לחלוק על כך ?<br />
על כן עלינו לעשות <strong>הכל</strong> כדי לשחררם.<br />
זה המסר העובר כחוט השני מאז אירוע גלעד שליט ועד היום.<br />
משפחתו של הדר גולדין הי״ד קיימה במשך חודשים ארוכים בכל יום שישי אירוע באנדרטת ״החץ השחור״ בדרום שנקרא ״מסדר הדר״.<br />
לאירוע הזה הצטרפה מישהי מארגון <strong>״ארבע אימהות״</strong> לשעבר שהיה מהגורמים המרכזיים ליציאת צהל מלבנון. מספרים שהיא היתה מגיעה מהצפון במסירות רבה לאורך תקופה ארוכה.<br />
אמרתי אז למישהו, נניח שממשלת ישראל תסכים לעשות הכל כדי לשחרר את החטופים ולכן היא יוצאת למלחמה יזומה קטלנית ונחושה בעזה.<br />
<strong>האם גם אז אותה גברת תתמוך בהחזרת החטופים ?</strong><br />
התשובה ברורה, היא לא.<br />
היא מעוניינת בשחרור רק בגבולות הגזרה הערכיים שלה.<br />
<strong>הדרישה הכנה והדואגת שלה נובעת מתפיסה בעייתית. צרה מאוד.</strong><br />
אין לי שום טענה כמובן כלפי משפחות פרטיות אלא רק כלפי תפיסת העולם שמנסים לקדם פה.<br />
<strong>זו תרבות שמחנכת להעצמת הפרטי בלבד ללא שום מבט לאומי בהקשר הזהות, שגם לא מצליחה להשתחרר ממבט צר ועכשווי למבט רחב וכולל, בהיבט הזמן והמרחב.</strong><br />
<strong>הכל רק כאן ועכשיו.</strong><br />
ולכן ״תשלמו כל מחיר ושכולם יתפוצצו״ (תרתי משמע..)<br />
אז בואו נגיד בצורה פשוטה <strong>אנחנו בעד!</strong><br />
יש לעשות הכל כדי לשחרר את החטופים. אז בואו נתחיל חזק ולאט לאט נגביר יותר ויותר.<br />
<strong>זאת הצעתי במסגרת ״תעשו הכל״</strong>:<br />
1. מצור מוחלט על עזה ללא שום סיוע הומניטרי.<br />
2. סגירת כל מקור דלק, מזון, מים ותרופות.<br />
3. כיבוש שטח צפון הרצועה בשלב ראשון וסיפוחו למדינת ישראל.<br />
4. הוצאה להורג של אסירים עם דם על הידיים בבתי הסוהר בישראל. אבל רק מהחמאס..<br />
5. לאחר מתן אפשרות ליציאה מהרצועה יישור קו של 50 דחפורים וקדימה סעו.<br />
בקצב הD-9.<br />
6. השמדת המתקן הצבאי והמפקדה המכונה בית החולים ׳שיפא׳ על כלל מתקניו.<br />
אפשר להמשיך ככה בלי סוף כי עלינו לעשות הכל ! כולל הכל.<br />
מוזמנים להוסיף..</p>
