"אחי, איך פתאום נשנה את עורנו אחרי שקראנו לסרבנות ? אף אחד לא יקנה את זה. אכלנו אותה. לא חשבנו שני צעדים קדימה.. אמרתי את זה מזמן לאילן מהאסטרטגיה".
"נשמה, אתה לא במקצוע.. מה הבעיה בכלל ? לוקחים סוגיה נפיצה שעליה הציבור מתקוטט, רק שהייתה על pause ומעוררים אותה לתחייה, יאיר עושה את זה כל פעם וזה עובד לו. לדעתי אם החרדים יתגייסו הוא יצטרך לסגור את המפלגה שלו.. חחח
לפני הבחירות גם גנץ הלך על זה. הקטע שמיד אחרי הבחירות מאפסנים את זה בבוידעם עד לפעם הבאה..״
"אתה צוחק עליי?, אני מכיר את השיטה, אנחנו משתמשים בה הרי בלי סוף, אבל הפעם זה יהיה ממש בוטה ושקוף.. הרי רק שלושה ימים לפני הטבח שקמה כתבה פוסט קיצוני אפילו בסטנדרטים שלה..
מי הציבור שיקנה את הלוקש הזה..?"
"תגיד אתה עולה חדש ? רואים שאתה חדש במשרד. אתה לא מכיר את הציונות הדתית ? הם לא באירוע.. הם ירוצו לזרועות כל מי שישמיע להם את הסיסמאות המוכרות, ובמיוחד במלחמה, לחבר'ה האלה דפקו את הזיכרון או אולי את המוח.. חחח. מה שנקרא: קונספציה על סטרואידים".
"רק תעשה להם קולות מפחידים כאלה של 'מלחמת אחים' והם מיד שוכחים הכל, מחבקים אותך ויוצאים נגד החרדים כאילו שזאת הבעיה היחידה להתעסק איתה עכשיו, מה היינו עושים בלעדיהם..״
"אז פגענו בכלכלה ובבריאות, ואיימנו על חברי כנסת, וקצת לכלכנו על המדינה בחו"ל וקראנו לסרבנות, פגענו בביטחון והשבתנו את מערך המ"מ ומה לא .. אז מה ? מסתבר שעדיין לא חצינו את הקו האדום מבחינתם, הוא גמיש כמו הקו האדום של הכינרת..״
"שמע קטע, שמעתי איזה דוס באיזה פאנל שאמר "כי ימינך פשוטה לקבל שבים". כולם מחאו לו כפיים ואני לא הבנתי מה זה אומר בכלל, אז עשיתי גוגל, ובום ! נפל לי האסימון.. הבנתי, הם סלחו כבר על הכול. נראה לי שהם סובלים מדמנציה.. חחח.."
"בקיצור יאללה תביא איזה פסוק נו.. תשאל את יוסי הדתל"ש ההוא מהקריאייטיב, הוא טוב בזה".
"יוסי ? מה המצב אחי, תביא איזה פסוק לקמפיין של הגיוס חרדים, אנחנו צריכים לעלות כבר עם הקמפיין, אהוד לוחץ".
"אחי, תרשום, "ואהבת לרעך כמוך" זה הכי קליט ופשוט. "אה, לא בעצם כבר השתמשנו בזה למטה החטופים, אז תרשום "לא תעמוד על דם רעך", לא סליחה, גם בזה כבר השתמשנו".
"אה אה יש לי משהו פגז, תרשום: "ואחיכם יבואו למלחמה ואתם תשבו פה.." זה בטוח יעבוד, כי יש גם את המילה "אחיכם "..
"יאללה נוגה ממתינה בדיגיטל, בוא נרוץ עם זה".
"אגב, יש כבר תקציב לקמפיין ? לשטח כבר ראיתי שרץ סבבה, כמה יש לקידום ממומן ?"
"לא לא. אל תדאג, הפעם זה ״קידום אורגני״, הסרוגים כבר יעשו לנו את העבודה.."
solelim-derech.co.il
הכותב
אודי בן חמו🔔 רוצים להישאר מעודכנים?
הירשמו להתראות על מאמרים חדשים, ותהיו מעודכנים לפני כולם!
תגובות
הוסף תגובה
רוצים לקבל מאמר בכל יום?
הצטרפו לאלפי קוראים שמקבלים את הניתוחים הטובים ביותר, ישירות לוואטסאפ.
הצטרפו לקבוצת הוואטסאפהתראות על מאמרים חדשים
הירשמו להתראות על מאמרים חדשים, ותהיו מעודכנים לפני כולם!
החוברת השבועית
בכל שבוע אנחנו מכינים חוברת להדפסה לפני שבת — עם מיטב המאמרים של השבוע.
להורדת החוברת האחרונה ↗לקבלת החוברת למייל בכל שבוע:
בלחיצה על "הרשמה" אני מאשר/ת קבלת עדכונים מסוללים דרך. ניתן להסיר בכל עת דרך קישור ההסרה בדיוורים. מדיניות פרטיות