1. להתעסק בתיאוריות מופשטות, בצורה קרה ואקדמית מבלי להשליך על המציאות עצמה זה לא מספיק.
מנגד, גם להתעסק רק באקטואליה ללא יכולת לחבר לשורשי התפיסות זה גם לא רציני.
צריך להחזיק ראש בשניהם.

2. לתפיסת עולם יש רמקולים תודעתיים ושיטות מקצועיות להנחלתה.
הרי תפיסות עולם מוחדרות למרחב הציבורי דרך מנגנוני עיצוב התודעה, הן לא נשארות רק בקמפוסים.
הם עוברות הלאה דרך האקדמיה, מכוני המחקר ומשם לחקיקה, דרך מערכת החינוך, התרבות וכו׳ ודרך הזרוע המבצעית הקטלנית הנקראת: תקשורת.
כך מוכשרים הלבבות לכל תפיסה שהיא.

3. כלל פשוט ראשון שכדאי להפנים:
ככל שתפיסות עולם יהיו רחוקות מהטבע ונגד הקיום הפשוט, הן יידרשו למניפולציות כדי לפצות על יכולת התקבלותן בציבור.
הרי אבא, אמא, משפחה, לאום, מסורת ודת הם לא המצאות חדשות.
אלו ׳מוסדות׳ אוניברסליים, לאו דווקא יהודיים.
האנושות לכל אורך ההיסטוריה למדה שאלו ׳מוסדות׳ חשובים לבריאות החברה.
לכן כדי לפרק מוסדות אלו, אין יכולת ללא מניפולציות מתוחכמות.

4. כלל פשוט שני שכדאי להפנים:

היות והתרבות השלטת מקעקעת את כל מרכיבי הזהות של האדם:
הלאום, הדת, המשפחה והזהות המינית. הכלל הפשוט אומר, שכל אדם שייתפס כמייצג לאומיות, ציונות ויהדות אורתודוקסית שאינה רפורמית- יותקף, יולעג ויירמס.
וככל שהאיש יהיה יותר משמעותי וחשוב, המלחמה נגדו תהיה יותר ארסית, קטלנית ואכזרית.
דמו יישפך וכל פעולה נגדו תיתפס כלגיטימית.
זה כלל פשוט ומתבקש. נקודת המוצא הבסיסית חייבת להיות כזו. החשדנות פה הכרחית, רק אח״כ אפשר לבדוק לעומק את הפרטים.

5. ובמה דברים אמורים כעת ?
אמש פורסם בערוץ 13 שהשופטים במשפט נתניהו אמרו לפרקליטות ש״יהיה קשה״ להרשיע את נתניהו בשוחד.
תחשבו על זה רגע בנחת, טמטמו פה מדינה שלימה, פתחו מהדורות בדרמטיות, השניאו את רוה״מ וניסו להדביק לו ולמי שתומך בו שחיתות ודה לגיטימציה, הלכנו למערכות בחירות פעם אחרי פעם בגלל זה, וכעת מספרים לנו סיפור אחר לגמרי.
זו רעידת אדמה. לא פחות מזה.
כעת, מן הראוי לכל אדם ישר, כן וחסר פניות להסיק מסקנות פשוטות כפי שנכתב לעיל.

אמצעי התקשורת הפכו מכלב השמירה של הדמוקרטיה, לכלב התקיפה של הפרקליטות. אם אתה בעד מסורת, יהדות, לאומיות וציונות- צפיה בתקשורת ללא חיסון, היא פעולה מוזרה והפוכה לתפיסת עולמך.
כאמור, הרוב המוחלט של מנגנוני עיצוב התודעה, בהם פרקליטות ותקשורת מייצגים תפיסת עולם מסויימת מחד, ומנגד, נתניהו עומד בראש מחנה שרוצה משהו אחר לחלוטין.
״המחנה הלאומי״ זה נקרא, סמלי מאוד.
אפשר לבקר את רוה״מ, אפשר לחלוק ואפילו להתנגד לכל תפיסת עולמו מן היסוד אם ממש רוצים, אבל דבר אחד חשוב לזכור:
הוא ׳אבן הראשה׳ של מחנה שלם שערכיו נתקפים. לא הוא הנושא.
ולכן
– כל הצורך רעל תקשורתי מסתכן בהינדוס תודעה עצמי, בהפנמת שקרים ובמסרים התוקפים את כל מה שיקר וחשוב לעם היהודי מדורי דורות.
שבת שלום.